Hildetni cejetnel a blogockamoon? ;)) Kulddel plivit esz megbeceljuuuuk :D

Kiszlanyocka Blogockaja

Magam ilom, magamlol, magamnak ... meg ha teccik akkol nekediiiiiisz ;))))

Mosztanszag komisztak

Ha ehezel a posztjaimla ;)

 

Vent flam Misztel Clijofaajv (Dejd kauni)
Tu Misztel Vold Vaaaajd (al alaund do vold!!)
Eee eh eee eh
En nau
Vil intolneszonol
Co jintolneszonol
Ooooou jeeeh
Intolneszonol
Coo jintolneszonol

Ju kent kecc mi boooj (kent kecc mi booj)
Ajm ovolciz ed obaud a handlid diz fol szool
Don teszt mi booooj!!!! (don teszt mi booj)
Koz aj lep vid do beszt fol szool
Clijofajv till do decc av mi
Klimejt maj badi led di joszon hev vac left av mi
Bat fol nau...folged obaud det!!!
Blo do viccol
Bejbi jol do leffoli ;)))

Ju puud id daun lajk Nuolk Ciiitii
Aj neevol cliip
Vajld lajk Lac Endzeeeeleec
Maj fenociii
Haaadoool deen Maaeeemii
Aj aj aj aj fil do hiit
Oooo ooo o ooo
Micc Intolneszonool laaav
Intolneszonol
Oooo ooo o ooo
Jeeeeeh
Micc Intolneszonool laaav

Aj don plej futbol bat ajv tacd daun evlivel!!
Evlivel??? :OOO
Evlivel!!!! ;)))))
Aj don plej bejcbol bat ajv hit o hom laaaan...evlivel, evlivel!!!
Aj bin tu kantliz en cidiz aj kent plonaunc
End plejciz on do globe aj ejn kno egzisztid
In Lumejnija szi pul mi tu do cajd en told mi Piit...ju ken hev mi en maj cisztol!!! ;))))
In Lebonaan....jeh do vimin do bam ;))))
En in Glic ju geszt id do vimin ic cvit :DD
Bin al olaund do vold bad aj ejn goon laj delz nacin lajk Majemiz hit!!!!

Ju puud id daun lajk Nuolk Ciiitii
Aj neevol cliip
Vajld lajk Lac Endzeeeeleec
Maj fenociii
Haaadoool deen Maaeeemii
Aj aj aj aj fil do hiit
Oooo ooo o ooo
Micc Intolneszonool laaav
Intolneszonol
Oooo ooo o ooo
Jeeeeeh
Micc Intolneszonool laaav

 

 

Címkék: pitbul didzejszkedesz loccalkodasz camocka bacasz cejelem klicblaun edeszhalmasz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszlany.blog.hu/api/trackback/id/tr14686885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása