Hildetni cejetnel a blogockamoon? ;)) Kulddel plivit esz megbeceljuuuuk :D

Kiszlanyocka Blogockaja

Magam ilom, magamlol, magamnak ... meg ha teccik akkol nekediiiiiisz ;))))

Mosztanszag komisztak

Ha ehezel a posztjaimla ;)

Ideszusszeteeeeek!!!!! :PPP

2012.02.03 14:22kol :)

Delekek, delekek
Nezzetek a szeggemet
Ceep foolmaaszat
Jooo lopogooszat
Aki tecc aze lecc
Aki nem tecc ilid lecc!!!

Címkék: lamenosszeg libanckodasz malketing koltokiszlany szeggecke

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszlany.blog.hu/api/trackback/id/tr374059112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skylla 2012.02.04. 08:39:50

remek versecske, es kivanom, h ilyen artatlan maradj :P

skylla 2012.02.04. 14:39:03

@Picicsibe a szexistennő: de. foleg az orra. a malketingen en is röhögtem egyet. bar a libanckodaszon is

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.04. 15:10:21

Drága Hugi!
Bevallom 1x se bírtam végignézni/hallgatni, de gondoltam talán neked tetszeni fog... ;)

www.youtube.com/watch?v=spMbFIWc6Ws&feature=youtube_gdata_player

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.04. 20:40:31

@skylla: Bocsi, nem hallottam ki a hangodból!

Meg am elfogult vagyok Gagával. ;)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.04. 21:32:23

@skylla: Mit miért is?
1. Mert nem hallom a hangod
2. Mert szeretem

pretty kitty 2012.02.05. 09:14:47

@Picicsibe a szexistennő: Oooh koconoooooooom, pelce h teccik, naon klafa videjooooooooooooooo!!!!!! ^.^ De mijaz, mal edd eccelu YouTube videjoc ce tucc jeaccanii?? Annyit azel tudnija kene jaz iPhonenak, meg az en kisz gadi telockam isz lejacca....

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.05. 11:41:33

@Kiszlanyocka: Már ezt a videót. Ezt le tudtam (volna) játszani, csak nem vagyok képes befogadni. :D

Vagy a másikra gondolsz. Nem Mo-on élek, és itt biza le vannak tiltva az eredeti számok. Létezik ilyen is. :S
Elég bosszantó! :)

pretty kitty 2012.02.05. 11:59:52

@Picicsibe a szexistennő: A DJ Flower videjo nem teccik? :OO Jo kicit lehalcoltnak nesz ki ja caj, az igaz, meg hajfesztekle jisz igazan kolthetett volna kicit ;)) de ja celkoja meg a cobackajaaa .... hat ocem .... az vmi kuuuuuuuuuulvajooooooo!!!! :DDD Meg akalmennyile jisz hetelocekcujalisz vad, azel asz tejisz latod h *kkibbacott* jo alakja vaaaaaaaaan!!!!!! Esz a zene jisz naon kilci. En imadom az egec videjot, koci megeccel h belinkelted!!!!! <3 <3 <3

"Nem Mo-on élek, és itt biza le vannak tiltva az eredeti számok. Létezik ilyen is. :S
Elég bosszantó! :)"

Oh, hat asz civasz.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.05. 12:12:48

@Kiszlanyocka: Gondoltam, h tetszeni fog! :)

Nagyon szívesen! :*
süti beállítások módosítása