Hildetni cejetnel a blogockamoon? ;)) Kulddel plivit esz megbeceljuuuuk :D

Kiszlanyocka Blogockaja

Magam ilom, magamlol, magamnak ... meg ha teccik akkol nekediiiiiisz ;))))

Mosztanszag komisztak

Ha ehezel a posztjaimla ;)

Nezz keleken ha kiszuuuuut!!!

"A 2012esz tavaci-nyali napcemuveg tlendek kozul eddeltelmujen a kelek pholmak a legvicceszebbek."

Hat viccesznek tenyleg vicceszek, ez nem vitasz, hihi ;))) De vaon cekciszekiiiiiisz??? Engem ez eldekelne. Ti mic coltooooook?? :))

P.C.: mondtam mal mennyile valom a nyalat? ;))) 

Címkék: cekciszkedesz napci tavac nyalacka keldesz

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszlany.blog.hu/api/trackback/id/tr24145797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.02.20. 15:50:54

jó ég, te tényleg ezt élvezed, hogy a tinipicsákat kifigurázva erőltetett affektálással írsz blogot? egek. esküszöm nagyobb gyökér vagy, mint aki elhiszi, hogy ez 'cuki'.

pretty kitty 2012.02.20. 16:04:23

@bojlergyulabá: Inkabb a napciklol mondal velemenyt batyuszka. Cekcik v nemcekciiiiiiik????

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.20. 17:57:33

Szerintem borzalmas szemüvegek.

Persze Gagán jó. De Gaga csak egy van! :)

Αphelion 2012.02.20. 18:07:07

@Picicsibe a szexistennő: Szerintem is inkabb ijesztoek mint szexisek ... Gaganak persze az ijeszto is jol all, de @Kiszlanyocka: ha szexi akarsz lenni inkabb vmi mast fazont keress! ;)

elkoltozott. 2012.02.22. 11:09:28

lehet a szemcsi sexi. pl ha csak az van rajtad:))

pretty kitty 2012.02.22. 11:15:59

@elkoltozott.: Heheheeeeeeee ;DDDD Az nemvitaaaaaaasz!!!! :)))) De jen mosz konkletan ezekle ja kol alaku napcikla gondoltam. Tudod, oan szikidom aminek minden pontja azonosz tavolszagla van edd adott kozepponttol ;)) Coval ien alakzatbol folmalt napcemuveg dizajn ... ahhoz miccoooolc?? Cekcibb a tobbi napcinal vad nem cekcibb? Ez itt a keldesz :))) Nekem van lola velemenyem de kivanci vadok a tobbijekele jisz mijelott megmondom ;))

elkoltozott. 2012.02.23. 09:30:29

Őszintén szólva ehhez látnom kellene Téged kör alakú napszemüvegben:))
De legalább azt elárulhatnád hogy mekkor a sugarú körröl van szó. Mert ugye az sem mindegy. :)))
És vajon a kör 3 dimenzióban gömb? Vagy ez most hogy van?:)

pretty kitty 2012.02.23. 11:46:33

@elkoltozott.: Van am linkecke ja poszt tetejen, meg tudod nezni mien napciklol van coo!! :))

Olulok h cejetnel latni jengem :DDD

Esz igen, a gomb azon pontok halmaz a ja telben amik ed adott kozepponttol azonosz tavolaszagla vannak ;))) Tejamud hanyasz voltal matekboool?? Nekem van szok otoszom de neha befidel edd-edd loccabb jed isz, mel okosznak okosz vadok de nem vadok vmi colgalmasz, nem szokac coktam tanulni jotthon, vannak masz elfoglalcagajim isz koconooooom ;))))

elkoltozott. 2012.02.23. 12:47:46

Hát, megnéztem a linket. Ha csak ez lenne rajtad és semmi más....na akkor is levenném rólad:))

Gömb vagy gomb:) Mert nem mindegy:)
4es voltam de utáltam:) Ha nem vagy szorgalmas akkor el kellene fenekelni alaposan:)))

pretty kitty 2012.02.23. 13:00:47

@elkoltozott.: "Hát, megnéztem a linket. Ha csak ez lenne rajtad és semmi más....na akkor is levenném rólad:))"

Esz cak helyeszelni lehet, azel van a celko h leveduuuuk ;))))

"Gömb vagy gomb:) Mert nem mindegy:)"

Az o mint onkijelegitesz betut taltalmazo velzijola gondoltam :)))

"4es voltam de utáltam:) Ha nem vagy szorgalmas akkor el kellene fenekelni alaposan:)))"

Oxa jakkol meg kevezbe lecek colgalmasz h ne cak a phenekemle kapjak hanem maaaaaszhovajiiiiiiiiisz ;DDDD

elkoltozott. 2012.02.24. 08:07:57

Nem mindegy mert a gomb nem csak kerek lehet a gömb meg csak de:)

Ön kielégítene?:) Akkor esetleg másra is adnék:))
süti beállítások módosítása